top of page

השתלת שיער FUE להבי ספיר: כל המידע המלא

טכניקת השתלת שיער FUE ספיר מתמקדת בשלב פתיחת התעלה של השיער באמצעות שימוש בלהבי ספיר,

איך זה עובד בדיוק? איך זה בהשוואה ל-FUE הקלאסי, ואילו יתרונות זה יכול להביא?


השתלת שיער FUE להבי ספיר
השתלת שיער בטורקיה

סיכום מהיר: מהי טכניקת FUE ואיך היא עובדת?

טכניקת השתלת שיער FUE היא שיטת השתלת השיער הפופולרית והנפוצה ביותר.

במילים פשוטות, הטכניקה כוללת מיצוי והשתלה של יחידות זקיקי שיער בודדים.

משמעות הדבר היא חילוץ זקיקי שיער מהחלק האחורי או מצידי הראש - היכן שעדיין יש צפיפות טובה - והשתלתם לאזור המקריח בחלק העליון של הראש.


יחידות זקיקים שנלקחות מהחלק האחורי או מצידי ‎הראש (אזורים הידועים כאזור התורם) נחשבות עמידות להורמון הנקראדיהידרוטסטוסטרון (DHT) - שאחראי לגרימת נשירת שיער.


השלב המרכזי בהליך הוא יצירת מה שמכונה "ערוצים". בעיקרו של דבר, אלה הם חתכים קטנים שנעשים באזור המקבל שבוהמושתלות יחידות הזקיקים שחולצו. ערוצים אלו עוזרים לקבוע את הזווית, הכיוון והצפיפות של צמיחת השיער החדשה לאחר הטיפול.



השתלת שיער FUE להבי ספיר
השתלת שיער FUE להבי ספיר

מהי השתלת שיער ספיר FUE?

למרות ההצלחה הגדולה שלה , שיטת FUE הקלאסית מתפתחת ללא הרף סביב רעיונות וטכנולוגיות חדשניות חדשות. בשנים האחרונות היא לקחה צעד משמעותי קדימה והשתדרגה.

השתלת שיער FUE ספיר מתבצעת כמעט כמו השתלת FUE רגילה. ההבדל בין השניים מסתכם בלהב שבו נעשה שימוש בשלב יצירת הערוץ.


בעוד ששיטת ה-FUE הקלאסית משתמשת בלהבי פלדה לתהליך זה, טכניקת השתלת שיער ספיר, כפי שהשם מרמז, מתבצעת באמצעות להבי ספיר. להבי ספיר עשויים מאבני חן יקרה, שידועים בחדות, החלקות והעמידות שלהם.

התכונות הללו הן שמאפשרות למנתח ליצור מה שמכונה מיקרו-ערוצים - בעצם חתכים קטנים יותר ומדויקים יותר באזור המקבל.


יצירת ערוצים היא השלב החשוב ביותר בניתוח השתלת שיער. כאמור, טבעם של הערוצים שנוצרו הוא מה שמשחק תפקיד בקביעת הצפיפות , הזווית והכיוון של צמיחת השיער החדשה בעקבות ההליך. היכולת ליצור תעלות קטנותו מדויקות יותר באמצעות להב ספיר יכולה להפיק תוצאות בעלות מראה טבעי יותר ממה שניתן להשיג עם להב פלדה רגיל.




מהם היתרונות של השתלת שיער ספיר FUE?

הכנסת להבי ספיר לטכניקת השתלת שיער FUE בשנת 2016 עזרה לחולל מהפכה בפוטנציאל הטיפול.

ישנם מספר יתרונות עיקריים הקשורים ל- ספיר FUE:


1. סיכון נמוך יותר לסיבוכים לאחר ניתוח

למרות שההתרחשות של סיבוכים לאחר הניתוח נמוכה למדי בעקבות השתלת שיער FUE סטנדרטית, טכניקת Sapphire FUE מורידה סיכון זה עוד יותר. להבי פלדה קונבנציונליים המשמשים בניתוחי FUE קלאסיים נשחקים והופכים לפחותיעילים עם הזמן, מה שעלול לגרום לנזק לרקמות בשלב יצירת התעלה. להבי ספיר לעומת זאת, הם הרבה יותר חדיםמלכתחילה, ומסוגלים לשמור על חדותם לאורך זמן. זה מפחית את הסיכון של רקמות להיפגע במהלך יצירת הערוצים, ובמקביל גם עוזר למזער היווצרות גלדים וצלקות, להב ספיר מכיל גם תכונות אנטי בקטריאליות, מה שעוזר להפחית את הסיכון לזיהום במהלך הניתוח.


2. תוצאות במראה טבעי

FUE ידועה בתוצאות הטבעיות שהיא מסוגלת להפיק. עם זאת, ספיר FUE לקחה את זה צעד אחד קדימה.

הודות לחדות של להב ספיר, המנתח מסוגל ליצור מיקרו-ערוצי מדויקים יותר. לאחר מכן ניתן למקם את יחידות הזקיקים המושתלות בזוויות ובכיוונים טבעיים. לאחר הניתוח, השיער החדש ימשיך לצמוח בזוויות ובכיוונים שנקבעו על ידי המיקרו-ערוצי, מה שמאפשר תוצאה בעלת מראה טבעי במיוחד.


3. צפיפות מוגברת

הפיתוח של ספיר FUE פתח את הטיפול למספר אנשים שאחרת לא היו זכאים. בשל הצורה הקטנה יותר והקצה החד יותר של להב הספיר, המנתחים מסוגלים ליצור יותר מיקרו-ערוצים באזור. בעיקרו של דבר, זה מאפשר למקם יחידות זקיקים מושתלות קרוב יותר זו לזו, ובסופו של דבר ליצור צפיפות רבה יותר כאשר צמיחת השיער מתחילה. זה הגדיל משמעותית את הפוטנציאל של השתלת שיער מוצלחת עבור אנשים שחווים נשירת שיער מתקדמת.


4. שמירה על זקיקי שיער

מכיוון שלהב ספיר קטן ומדויק יותר מלהב פלדה, למנתחים יש גם יכולת ליצור חתכים קומפקטיים באורך המדויק של זקיקי השיער המושתלים. זה מפחית את הסיכון שהזקיקים המושתלים יזוזו, ישנו זווית או ייעקרו לאחר הניתוח.


5. מתאים לרגישויות מתכת

למרות שזה עשוי לחול רק על חלק קטן מהמועמדים להשתלת שיער, זה יתרון חשוב של ספיר FUE. להבי ספיר מתאימיםלשימוש למי שאלרגי להיקלט, פלדה או כל סוג אחר של מתכת. זה אפשר לניתוח השתלת שיער להפוך לאופציה בת קיימא עבור מספר אנשים שאחרת לא היו יכולים לעבור את הטיפול.


מסע השתלת השיער שלך מתחיל כאן

רוצה לשמוע על השתלת ספיר FUE? אנחנו כאן בשבילך! צור איתנו קשר לקבלת ייעוץ מקצועי מומחה השתלת שיער 100% חינם ולא התחייבות, ללא קשר אם תחליט לטפל או לא. אם בכל זאת תחליט להתקדם בטיפול, אנחנו נהיה איתך בכל שלב, מהייעוץ הראשוני לטיפול במרפאה ועד לתמיכה שלאחר ההשתלת שיער






bottom of page