top of page

הלבנת שיניים בלייזר - כל המידע החשוב



מהי הלבנת שיניים בלייזר?

הלבנת שיניים בלייזר היא תהליך של הלבנת שיניים באמצעות קרן לייזר. קרן הלייזר מפעילה את ג'ל ההלבנה אשר לאחר מכן מפרק את הכתמים על השיניים. הלבנת שיניים בלייזר היא אחת השיטות הפופולריות ביותר להלבנת שיניים והיא גם אחת היעילות ביותר. זו גם אחת השיטות היקרות יותר מכיוון שהתוצאות שלה נשמרות ל2-3 שנים בשונה מהלבנת שיניים רגילה שהתוצאות שלה נשמרות בין חצי שנה לשנה בלבד.


הליך הלבנת שיניים בלייזר

במהלך הלבנת שיניים בלייזר, נמרח חומר הבהרה על השיניים ומכשיר הלייזר ישלח קרן אור מרוכזת. ההלבנה נעשית בטיפול חד פעמי, וכך, בתוך כשעה מתקבלות שיניים בהירות יותר בכמה רמות.



היתרונות של הלבנת שיניים בלייזר


  1. הלבנת שיניים בלייזר בטוחה לחלוטין. היא השיטה הכי בטוחה מבין כל שאר השיטות להלבנת שיניים.

  2. הלבנת שיניים בלייזר מהירה במיוחד. ניתן לבצע את כל ההליך תוך שעה אחת בלבד.

  3. הלבנת שיניים בלייזר משתלמת במיוחד. תוצאות ההליך נצרות בדרך כלל לתקופה של 2-3 שנים לעומת שיטות אחרות בהם התוצאות נשמרות חצי שנה - שנה.


 

למה לבחור בהלבנת שיניים בלייזר על פני שיטות אחרות?

הלבנת שיניים בלייזר היא הבחירה הטובה ביותר ביותר מכמה סיבות. ראשית, זוהי הדרך היעילה ביותר להשיג שיניים לבנות יותר. שנית, זאת השיטה הבטוחה ביותר עבור השיניים והחניכיים שלך.


האם יש תופעות לוואי לטיפול?

תיתכן תחושת רגישות יתר, בקרב חלק מהמטופלים, בעקבות החום שמקרינה המנורה. במקרים נדירים, תיתכן תחושת דקירה בשיניים. תופעות אלה חולפות במהירות. ניתן לבקש מהרופא המטפל למרוח משחה להקלת הרגישות לפני הטיפול.


כמה עולה הלבנת שיניים בלייזר?

הלבנת שיניים בלייזר היא אחת הבחירות הפופולריות ביותר להלבנת שיניים מכיוון שהיא מהירה, ובעלת יעילות גבוהה במיוחד, עלות ההלבנה בארץ מאוד יקרה ויכולה להסתכם ב3,000₪ -4,000₪, עם זאת ניתן לחסוך את שליש / רבע מהעלות הטיפול במידה ואתם מבקרים בטורקיה, מחיר הלבנת שיניים עומד על 240€ בלבד! (970₪).



bottom of page