top of page

5 סיבות שבגללם עדיף לבצע השתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה לפני ואחרי
השתלת שיער בטורקיה

למה אנשים נוסעים לטורקיה לניתוח השתלת שיער בטורקיה?

ברוב המקרים העלות הנמוכה היא הגורם המכריע בכל הנוגע לבחירת היעד להשתלת שיער, תמחור תחרותי הוא רק אחת מהסיבות הרבות שבגללן טורקיה בולטת בתעשיית השתלות השיער. ריכזנו עבורכם את חמשת הסיבות המובילות מדוע כדאי לעבור השתלת שיער בטורקיה.


1. מחירים נמוכים יותר

כאשר בוחנים את העלות של השתלת שיער, לטורקיב יש מחירים שמתחילים בסביבות 1,900 אירו, תלוי ברופא שבחרת ובמספר השתלים הדרושים. לשם השוואה, המחירים הממוצעים לטיפול ישראל נעים בסביבות 20,000 - 30,000 ש"ח. זה מדגיש בבירור את החיסכון.

מטופלים רבים שואלים לעתים קרובות את השאלה 'מדוע השתלות שיער כל כך זולות בטורקיה?' הסיבה העיקרית מאחורי העלויות הזולות בטורקיה נובעת מעלויות מחיה זולה ושכר נמןך יותר, מה שמאפשר למחירי הטיפולים להיות נוחים יותר מאשר במדינות אחרות.


2. איכות גבוהה יותר

טורקיה חותרת לרמה גבוהה של מודרניזציה בכל הנוגע לתשתית הרפואית שלה, כלומר המתקנים הרפואיים שלה שווים או אפילו עולים על הסטנדרטים הבינלאומיים. אם תבחר בטורקיה כיעד שלך להשתלת שיער, תוכל לבחור מבין הטכנולוגיות והטכניקות המתקדמות ביותר, כגון טכניקת FUE להבי ספיר, וטכניקת DHI.


3. אין רשימות המתנה

רשימות המתנה לניתוח השתלת שיער בישראל או ארה"ב יכולות להימשך מספר חודשים. זה יכול להיות מתסכל עבור מטופלים רבים. למרבה המזל, רשימות המתנה כמעט ואינן קיימות בכל הנוגע לתיאום פגישות עם רופאי השתלות שיער בטורקיה. זה מאפשר לך לתכנן את הטיפול והנסיעות שלך ברגע האחרון, או לתקופה עתידית המתאימה לך ביותר.


4. התאוששות מהירה

הודות להליכי השתלת שיער החדשניים והמתקשמים ביותר בתחום, מטופלים שעוברים השתלת שיער בטורקיה יכולים בדרך כלל לחזור לעבודה ולחדש את הפעילות היומיומית שלהם בסביבות 2-5 ימים לאחר הטיפול. למרות שלפעמים יכול לקחת בין 12-18 חודשים עד שהתוצאות המלאות יופיעו, תהליך ההחלמה כלל נוטה להיות די פשוט. עם זאת, זכור כי זמני ההתאוששות ואופי תהליך ההחלמה יכולים להשתנות על בסיס מקרה לגופו.


5. טיול בטורקיה היפה

אנשים רבים המחליטים לנסוע לטורקיה להשתלת שיער בוחרים גם לנצל את ההזדמנות להפוך את הביקור לטיול באיסטנבול, כפי שהוזכר קודם לכן, החלמה מהשתלת שיער נוטה להיות קלה, כך שהמטופלים יכולים גם לנצל את ההזדמנות לבקר באיסטנבול ולספוג את התרבות שלה.


מוכן להתחיל את מסע השתלת השיער שלך? צור איתנו קשר ואחד ממנהלי המטופלים שלנו ייצור איתך קשר כדי להתחיל!


bottom of page